Słowem wstępu...

Friday, March 21, 2008

Witam!
Cóż założenie bloga okazało się koniecznością. Dziś już każdy ma bloga, więc od teraz mam i ja.
Blogi powoli zastępują wymierające fora, stają się miejscem dyskusji, mam nadzieję, że mój blog także będzie chętnie odwiedzany i komentowany.

Mam też nadzieję, że ta strona pokaże wszystkim tym, którzy kojarzą mnie jako 'kingquesta', że nadszedł czas na zmiany i nie jestem już tym samym dzieciakiem, który jeszcze 3 lata temu zaśmiecał forum gildii głupimi postami. Przeszedłem metamorfozę. Dorosłem tak fizycznie, jak umysłowo i kulturalnie. Prowadzona od 3 lata edukacja komiksowa zaczyna zbierać plony.  Dziś jestem świadomym kolekcjonerem komiksów, który mimo młodego wieku posiada przyzwoitą kolekcję i coraz większą wiedzę nt. sztuki zwanej komiksem. Jestem też początkującym scenarzystą, ale o tym będzie kolejna notka.
Mogę powiedzieć, że przeszedłem pewną metamorfozę, od forumowego nooba, przez amatora z Batcave, aż do redaktora KaZetu. 
Cały czas pracuję nad jakością swoich artykułów i mam nadzieję, że z czasem będą one coraz
lepsze.
Chciałbym, aby ta notka i cały ten blog zmienił sposób postrzegania mnie przez 'forumowe towarzystwo'. Mam nadzieję, że pracą w KaZecie, tworzeniem nowych scenariuszy i artykułów sprawię,
że zapomnicie o 'kinqgueście' sprzed lat.
Chciałbym też pozbyć się tego n
iepoważnego nicku jakim jest 'kingquest' , jednak używałem go już tyle lat, że postanowiłem nic nie zmieniam, a jedynie rzadziej się nim posługiwać.
Zachęcam do dodania mojego bloga do Zakładek i częstego korzystania z tej stronki.
Mam nadzieję, że będzie ciekawie. Nie chcę skupić się tylko na komiksowej publicystyce, ale postaram zająć się też kinematografią, muzyką, ale i zwykłym światem, przemyśleniami i opiniami na ważne i mniej ważne tematy.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
Maciek Kosuń.

3 comments:

kmh said...

1. posiadanie bloga nie jest koniecznością
2. to nie fora jako takie wymierają, ale po prostu formuła komiksowego działu Forum Gildii się wyczerpała

powodzenia

Anonymous said...

No to zdadzisz, ile masz lat?

Maciej Pałka said...

Etam, niepotrzebnie się tłumaczysz we wstępie :)

Po prostu rób swoje.
I pisz coś ciekawego!

powodzenia